Wednesday 16 May 2012

POWER Online Course

Kepakaran saya adalah menganjurkan bengkel, seminar, kursus yang berkaitan dengan business online menggunakan


HOTEL KK-KAJANG
  • blogspot              
  • wordpress
  • e-mall
  • sms blaster software

  • pemilihan power products

  • Bengkel Mekanik Wang
  • Mengenali potensi diri (basic)



BENGKEL DI TEMERLOH


Bengkel-bengkel saya mudah untuk di ikuti kerana kami menyediakan perkhidmatan mengikut peringkat
  • Beginner
  • Intermediate
  • Advance
    flyers tu testimoni saya :) magazine belakang pembakar semangat!


    Saya juga bukan sekadar menyediakan kursus malah meneruskan perkhidmatan bermutu selepas kursus di mana saya melatih group connecting & collaborating di mana peserta akan berjumpa secara konsisten untuk belajar sesama sendiri dan menyokong antara satu sama lain.

    Misi saya juga adalah bekas pelajar saya mewujudkan satu komuniti efektif untuk bertukar-tukar idea dan pengalaman untuk maju seiring.

    Antara kaedah pendapatan online yang kegemaran saya adalah dropship teknik di mana pelajar dapat memulakan perniagaan tanpa modal yang besar dan beresiko rendah.

    Saya berharap usaha saya mampu untuk "add value" kepada ramai orang agar mampu menikmati gaya hidup lebih sihat dan berjaya dunia dan akhirat.

    Nak tahu apa kata student???

    CATATAN Student page

    Fokus UNTA lepas ni!

    Jadual saya:

    Setiap Sabtu di sekitar Kuala Lumpur ( anda sms nama dan tarikh pilihan) RM50/pax bawa laptop sendiri.

    16-17 June di Tawau Sabah RM70/pax (promosi walau saya terbang jauh :))

    untuk kelas kecil minima 10 orang untuk sekitar Kuala Lumpur, saya akan hadir ke tempat pilihan anda. RM50/pax (beginner)

    Hubungi saya di 0126243343 atau email mastura.saad@cbdgroup.co.cc

    No comments:

    Post a Comment