Monday 11 June 2012

Kenapa Online???

Ramai juga yang pelik kenapa saya passionate sangat dengan online business ini. hihihihihi...
Antara sebab-sebabnya adalah:

  •  Saya kategori orang yang tak suka terikat dengan waktu bekerja
  • Saya tidak suka di perintah oleh majikan (kalau sendiri nak buat FREE pun sanggup)
  • Saya tidak sanggup berjauhan dengan keluarga
  • Saya suka melancung (bekerja dengan orang membataskan aktiviti ini)
  • Saya suka wang yang banyak tetapi tidak suka bekerja kuat sangat ;)
  • Saya suka buat apa yang saya suka je... tak suka perasaan terpaksa
  • Saya nak kerja di mana-mana pada bila-bila masa saya suka
  • Saya nak freedom untuk belajar sesuatu mengikut kehendak sendiri
  • Saya nak sesuatu yang masih boleh menjana pendapatan walau saya telah tiada nanti
  • Saya nak anak-anak mencontohi jejak langkah work smart 
  • Saya yakin online adalah lubuk kekayaan alaf baru
  • Saya tidak perlu memikirkan overhead dan liabiliti lain di konventional business
  • Saya mudah untuk berkongsi dengan rammmmaaaiii orang mengenai teknik perniagaan ini.
  • Online business paling rendah resiko
  • Online business paling tinggi kebarangkalian berjaya
  • Online business mudah untuk di laksanakan
  • Online business mudah menembusi pasaran dunia
  • Online business fleksibel (kita boleh tambah, delete, adjust, copy and paste produk dan apa jua maklumat anytime)
banyak lagi... nanti saya update lagi... see you sooonnn!

No comments:

Post a Comment